از این چشم که ......... از این دل که....... از این پا که.... خسته ام


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 780
نویسنده : نوری
82.gif

 

از این چشم که خوابامو تعبیر کرد . . .

از این دل که یک روز یه جا گیر کرد . . .

از این پا که وقتی رسید دیر کرد . . .

خــــــســـتـــــــه ام !

از این کوچه ی خاطرات و سکوت . . .

از احساس این فاجعه تا سقوط . . .

از این آیینه چهره ی رو به روت . . .

خــــــســـتـــــــه ام !

خسته از آسمون . . .

از زمین . . .

آدما . . .

من تو رو دارم اینجا فقط ای خــــــــــــدا . . .

خسته از بغضی که مونده باز تو گلوم . . .

دفتر زندگیم بسته شد ، ناتموم . . .

مثه من ، کسی توی دنیا نبود . . .

کسی شاید اینجوری تنها نبود . . .

دلم از غم لحظه ها میگرفت . . .

از این روزگاری که با ما نبود . . .

خــــــســـتـــــــه ام !

منو بی خودت راهیه قصه کردی . . .

دل عاشقم رو پر از غصه کردی . . .

کسی حرفه این خسته رو گوش نکرد . . .

دلم این شکستو فراموش نکرد . . .
 
http://upsara.com/images/8dh8pg1axbsfp1zyz5qb.jpg



مطالب مرتبط با این پست :

بهترین ها از دنیای دف نوازي و موسيقي سنتي، دنياي هنر و هنرمندان

شما از 1 تا 20 چه نمره ای به وبسایت میدهید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاک 10 و آدرس plak10.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 






RSS

Powered By
loxblog.Com